domingo, 4 de dezembro de 2011

patins

Hello everyone!
If you know me, you probably know that I love make up and nail polish. I really do.
And since I'm not working any more, I decided to be my own manicure, just because I like doing it. And, because I decided doing so, I started buying my own nail polish.
Simple... That's why, I also decided to show you which nail polish I bought and decided to use, and give you my thoughts on that.
This week I chose this one by Impala, called Patins. It's a pale beige color, kind of nude. It made me feel very classy. It's really easy to use it. Two coats and the effect is really nice. Simply loved it!


in Portuguese:
Olá a todos!
Se você me conhece, você provavelmente sabe que eu amo maquiagem e esmaltes. Eu amo mesmo.
E já que eu não estou mais trabalhando, eu decidi ser minha própria manicure, simplesmente porque gosto de fazer minhas unhas. E já que eu decidi fazer isso, eu comecei a comprar meus esmaltes.
Simples... Por isso, eu também decidi mostrar a vocês qual esmalte eu comprei e decidi usar, e falar o que achei dele.
Essa semana eu escolhi este da Impala, chamado Patins. É um bege pálido, meio nude. Me fez sentir bem chique. É muito fácil de aplicar. Duas camadas e o efeito é muito legal. Adorei!

2 comentários:

  1. And I must say that you do it very well!! Loved the color ! Kisses
    Eliana martins

    ResponderExcluir
  2. Quie mãozinha linda! To te esperando para pintar as minhas unhas. Beijos

    ResponderExcluir