quarta-feira, 7 de dezembro de 2011

sick

Yesterday and today I woke up feeling very sick. The only difference is that today my whole body aches and because I'm taking some medications, I felt sleepy all day long (yesterday I felt better during the day, but at night I felt a bit cold and pain all over my body).
Better days are ahead of me. I do believe I'll woke up tomorrow feeling just fine. Let's see!
Thank you for stopping by!

in Portuguese:
Ontem e hoje eu acordei me sentindo muito mal. A única diferença e que hoje meu corpo inteiro dói e porque estou tomando uns remedinhos, fiquei com sono o dia todo (ontem me senti melhor durante o dia, mas a noite senti um pouco de frio e dor no corpo).
Dias melhores estão por vir. Eu realmente acredito que amanha vou acordar me sentindo ótima. Veremos!
Obrigada pela visita!

Nenhum comentário:

Postar um comentário