sábado, 25 de fevereiro de 2012

Almost!

It's almost time for my birthday and I had a lovely day with my beloved ones. What a great way to start one more great year in one's life! I do hope my 34 years of age can be just as good as all the other 33 (because there are some awesome things that happened and can never happen again...), I'm hoping for it!
Thank you for stopping by!

in Portuguese:
É quase a hora do meu aniversario e tive hoje um dia maravilhoso junto à minha família querida. Que jeito maravilhoso de se começar mais um ótimo ano na vida de alguém! Eu honestamente espero que meus 34 anos sejam tão bons quanto os outros 33 (porque alguns momentos excepcionais que ocorreram jamais ocorrerão novamente...), espero mesmo!
Obrigada por me visitar!

Nenhum comentário:

Postar um comentário