sexta-feira, 24 de fevereiro de 2012

I'm alive!

Hello you all! It's been quite awhile, but I'm pretty much still alive.
After I came back from São Luís, I decided to take a week off, and what was my surprise when my maid decided to take herself two weeks off (due to a pain in her knee)! Can you imagine? Me, cleaning? I was on the verge of having a nervous breakdown... Anyway, I survived, and I was getting good at it... So, because it took me some time to believe she would be coming every day, I didn't produce anything on the third week... Just observing. But now, I have made some pages and finished the mini, after adding all the bits I wanted to the pages that were already ready.
But today, I have to post something in order to thank a special person. Last year, when I started uploading pictures of nail polishes, a good friend came to my house with her nail polish for me to try and put on my blog. It was the end of the year, and you know how time flies in December. So, here I am, thanking with all my heart my good friend Ariela Monteiro. Thanks dear!


(can you see the richness of the color? I put on 3 coats. / Dá pra ver a riqueza da cor? Passei três camadas.)


I'll be back on Monday to start showing my newest creations.
Sweet kisses!

in Portuguese:
Olá a todos! Faz bastante tempo, mas eu continuo viva!
Após minha volta de São Luís, eu decidi tirar uma semana de folga, pra ajeitar as coisas aqui em casa, mas pra minha surpresa minha empregada resolveu tirar duas semanas (por conta de uma dor no joelho)! Vocês podem imaginar? Eu, limpando tudo? Eu estava a ponto de ter um colapso. Bem, sobrevivi e sabe que eu estava ficando boa nos serviços... E como levou um tempo pra eu acreditar que ela estava realmente de volta, acabei não produzindo nada na terceira semana... Fiquei só observando. Mas agora, eu fiz algumas páginas e terminei o mini álbum, após acrescentar alguns detalhezinhos às páginas que estavam prontas.
Hoje, no entanto, vou postar algo para agradecer uma pessoa especial. Ano passado, quando comecei a colocar fotos de esmaltes, uma amiga querida veio até a minha casa com um esmalte dela pra eu experimentar e colocar no blog. Foi no final do ano, e vocês sabem como o tempo passa rápido em Dezembro. Então, aqui estou, agradecendo de todo meu coração minha querida amiga Ariela Monteiro. Obrigada querida!
Estarei de volta na segunda para mostrar minhas criações recentes.
Beijos.

Nenhum comentário:

Postar um comentário