sexta-feira, 6 de janeiro de 2012

New Year's Resolution

I've postponed this post quite a few times, because of the implications...
Two things I've decided:
1. when I started this blog was to talk about my life and show my scrapbooking creations. Last year when I stopped working I decided to include some other passions I have, but I heard a comment on my last post that made me decide to keep my first goal and not to divert.
2. to post at least 5 times a week, and that means to try to be constant. I believe that's the hardest thing for me, because I love to go online, I love to be connected, but I tend to put my blogging aside. So, starting today, I have to be true to my decisions.
Having said that, tomorrow I'll share more, but I'll leave you with a picture of my family on vacation in São Luís, Maranhão.

Thanks for stopping by!

in Portuguese:
Eu adiei esta postagem por algumas vezes, por causa das implicações...
Duas coisas que decidi:
1. quando comecei esse blog era para falar sobre minha vida e mostrar minhas criações de scrapbooking. No ano passado quando parei de trabalhar resolvi incluir outras paixões que tenho, mas eu ouvi um comentário sobre minha última postagem, que me fez manter minha intenção inicial e não diversificar.
2. postar pelo menos 5 vezes por semana, e isso significa ser constante. Eu acredito que esta é a parte mais difícil para mim, porque eu adoro estar online, adoro estar conectada, mas eu acabo colocando o blog de lado. Então, começando hoje, eu tenho que ser fiel com as minhas decisões.
Tendo dito isso, amanhã eu mostro mais, mas vou deixá-los com uma foto da minha família em férias em São Luís, Maranhão.
Obrigada pela visita!

Nenhum comentário:

Postar um comentário